دوستان

در پست پیشین جناب امین حسن پور یکی از مدیران وبلاگ گیلانیان به مطلبی اشاره فرموده اند که جایی برسی و توجه دارد،که نصبت به
خلوص نیت ایشان و حسن نظرشان جایی هچ تردیدی نیست ، ضمن تشکر از ایشان برای صحت گذاری بر پیشنهاد ایشان از تمامی نویسندگان وبلاگ گیلانیان که علاقمند بقایی این وبلاگ هستند تقاضا دارم در صورت تمایل برای تهیه مرامنامه و یا اساسنامه گیلانیان
وبرای تشکیل دادن گروهی که مسولیت برسی اساسنامه ویا مرامنامه را برعهده خواهد داشت نام وبلاگ و نویسنده ان را به ادرس وبلاگ ارسال کنند ، تا با هماهنگی و ارایه پیشنهادات دوستان به یک تفاهم جمعی برسیم.
با مهر گیلانیان

14 comments:

سارا

سلام. موافقم و چند تا پیشنهاد هم دارم. اما متوجه نشدم! الان باید پیشنهاد ها رو به آدرس وبلاگ فرستاد؟ یا نام و آدرس نویسنده ها رو ؟

AmiN

سلام سيامک جان.
خوب شد که ياعلی را گفتی. من فکر می‌کنم نيازی به يک مرام‌نامه و اساس‌نامه‌ی مفصل نباشد. يک سری اصول ساده و اوليه برای رعايت کافی است. من هم پيشنهادم همان دو اصلی است که در ياداشت قبلی‌ام نوشتم. همان يادداشت را به عنوان نظر من لحاظ کن. ياعلی

مرد پیر

درود
امین عزیز
در هر صورت حضور همه دوستان در یک نشست ضروری می باشد
که با نظر یک یک دوستان
به یک نقطه واحد برسیم و سپس رای گیری کنیم .. چنانکه شما می گوید نظرتان همین است و در نظر گرفته شود .. از دید بنده چندان معقول نمی اید
بنده این پست را تا اعلام امادگی بقیه دوستان در به عنوان پست ابتدایی نگه حواهم داشت
هاکذا فکر نمی کنم کار جمعی اینگونه باشد هر کسی بگوید من این را می گویم
لحاظ شود ؟؟
و مرامنامه اسا سنامه بر اساس ان شکل بگیرد
؟
بنده به عنوان یکی از همکاران این وبلاگ پیشنهاد برقراری یک جلسه در یکی از اتاقهای اینترنتی را با همه دوستان دارم
چنانکه دوستان بیشتری اعلام امادگی کنند .. با توافق جمعی برای تعین زمان
می توان از این فرصت هم برای اشنایی بیشتر و هم تبادل نظر برای اجرای ایده ها ی مورد بحث استفاده کرد
با مهر

مرد پیر

درود
حانم ثابت
شما همین اعلام امادگیتان کافی است
چون هم ادرس وبلاگتان مشحص است و هم ایمیلتان
سپاس از شما
در انتظار دیگر دوستان هستم؟

miremad

از نظر ما هم لزومی به این همه تشریفات نیست
همین اصول ساده و اخلاقی که ایمن گفت کافیه!!

miremad

منظورم امین بود!
آقای امین حسن پور!

Anonymous

سلام
من تابع نظرات جمع هستم .
خيلي بهتره چارچوبي كه مي تونيم بنويسم يه خورده شفاف تر بشه . كه بعد خداي ناكرده كسي دلخور نشه...
قربان همگي

AmiN

سيامک جان، منظور من اين نبود که اساس‌نامه‌ی گيلانيان «بر اساس» نظر من تدوين شود. اشتباه برداشت کرده‌ای.
من گفتم که اگر قرار است هرکس نظری بدهد، نظر من همان بود که نوشتم. و چيزی افزون بر آن ندارم برای گفتن.
در هر صورت، اگر نشست آن‌لاينی هم برگزار گردد، با علاقه و جديت حضور خواهم داشت و همين نظر را ان‌جا هم دوباره اعلام می‌کنم. و البته اميدوارم اين قضيه زياد بوروکراتيک نشود.
متشکرم از توجه‌ات.

مرد پیر

درود
اول امین جان
بنده به هیچ وجه قصد بیان این را نداشتم که شما در پی این هستید که نظرات خود را به عنوان فضل الحظاب تعین کنید
بلکه باید برای تدوین مرامنامه و هر چه که نام می شود بر ان نهاد
یک گروه تصمیم بگیرنند
و در یک نشست جمعی و عمومی برای اعضا
وگرنه که هر که بگوید من این را می گویم لحاظ کنید
کما اینکه به واقع نظرش صحیح باشد
از دید بنده .. کمی نا عادلانه است
اگر قرار بر این است که مرامنامه ای تدوین شود باید با نظر اکثریت باشد
که اگر فردا روزی گناهکاری چون بنده
از مرامنامه تحلف کرد
بشود بنا بر انچه که تصویب شده
و مورد قبول یک یک اعضایی نویسنده
واقع شده .. از گناهکاری چون بنده باز خواست کرد..هدف تعین برنامه ریزی است ولا غیر
امیدوارم موجبات رنجش شما را فراهم نیاورده باشم جناب امین عزیز
که اگر اینگونه باشد
پوزش بنده را پذیرا باش

مرد پیر

جناب میر عماد
غزیز
هدف صرفا برقرای یک چار چوب است ولاغیر
ولاغیر توضیحات پیشن بنده امیدوارم که کامل باشد
ضمنا حانم ثابت و امین گرامی
مدیران مربوطه
و دیگر دوستان اگر تاریخی برای برگزاری جلسه مد نظر دارید
محبت کنید در همین پست اعلام کنید
تا با هماهنگی
رو به جلو برویم
این پست تا رسیدن
به یک تصمیم واخد و مشترک
به عنوان پست اصلی باقی خواهد ماند
با پوزش از همگی

AmiN

سيامک عزيز احساس می‌کنم کمی تند می‌رويم.
اين يادداشت را همه‌ی اعضای فعال خوانده‌اند و به بقيه هم می‌توان از طريق ايميل خبر داد.
لازم نيست که روند عادی گيلانيان را تعطيل نماييم. من ديروز ياداشتی اضافه نموده بودم که متاسفانه شما ان را حذف نموديد.
فکر نمی‌کنم لازم باشد اين کار صورت گيرد. خيلی راحت می‌توان در کنار فعاليت عادی گيلانيان روی اساس‌نامه هم کار کرد.

مرد پیر

جناب امین
گرامی
پست شما حذف نشده بود به ضورت درفت ذحیره شده بود
بنده از ابتدا اعلام کردم
که این پست تا رسیدن به نتیجه
به غنوان پست اصلی باقی می ماند
بنده زمان جلسه را در چند روز اینده اعلام خواهم کرد
اگر دیگر دوستان هم نظری دارند
برای
زمان جلسه اعلام کنند

مرد پیر

ضمنا امین جان
از انجا که شما مسولیت
دعوت دوستان را به گیلانیان بر عهده داشته اید ودارید
بنده ادرس ایمیل ما بقی دوستان را ندارم
شما یا محبت کنید یا ادرسها را برای بنده ارسال کنید
و یا پس از مشخص شدن زمان جلسه
از انها دعوت به عمل بیاورید
سپاس

AmiN

سيامک جان، فکر می‌کنم آدرس ایميل همه‌ی رفقا در ليست اعضا (در کنترل پنل بلاگر) قابل دسترسی باشد. می‌روم نگاه می‌کنم، اگر نبود، همه را برای‌ات ايميل می‌کنم تا با تک‌تک‌شان درباره‌ی يک نشست آن‌لاين هماهنگ کنيم.