نصرت رحمانی در حلقه شاعران پنجشنبه ها همیشه


"پنج شنبه ی آینده ۳۰-۱-۸۶ راس ساعت ۱۸ در خانه ی فرهنگ گیلان گرد "حلقه ی شاعران ۵ شنبه ها همیشه " به نقد و بررسی آفرینه ها ی شعری نصرت رحمانی( ترجیحا برگزیده اشعار چاپ نشر مروارید شاعر) می نشینیم. شایان ذکر است در این نشست: همسر و یگانه پسرش آرش که خود داستان نویس است همراه با محمود نیکویه از دوستان و پژوهشگرانی که در باره ی نصرت کتاب از نقطه تا خط را انتشار داده نیز تنی چند از منتقدین معاصر حضور به هم خواهند رساند. برای این جلسه از دکتر علیرضا نیکویی، دکتر کاظم یوسف پور، سعید صدیق، احمد قربان زاده، مسعود بیزار گیتی و غلامرضا مرادی دعوت ویژه به عمل آمده است.
به نقل از پیامبر کوچک
اشعار نصرت رحمانی را از اینجا هم می توانید بخوانید
این هم یکی از شعرهای مورد علاقه خودم.
اما یک نظر شخصی خطاب به مسئول جلسات :
آقای پنجه ای ، جلسات شعرتون رو خیلی دوست دارم. چون احساس رهایی بهم می ده . اما درمورد جلسات نقدتون یه نظر داشتم. با حضور خانواده شاعر و دوستانش ، فضا دوستانه میشه و جلسه از حالت نقد تبدیل میشه به "بزرگداشت" و گرامیداشت. که البته این نوع جلسات هم در جای خود محترم اند اما من فکر می کنم بهتره این دو موضوع تفکیک بشن.
این مسأله در جلسه نجدی و کلکی به چشم می خورد. در ضمن ، این رسم حلقه زدن رودست کم نگیرید. چون این طور نشستن خیلی فضا رو آماده تر می کنه. منظورم آمادگی ذهنی هست.
ممنون از تلاش هاتون
تا پنجشنبه

0 comments: