وبلاگ زیته

محراب وبلاگ زیته رو راه انداخت. ازش ممنوم
وقتی محراب پیشنهاد "وبلاگ برای زیته" رو مطرح کرد سعی کردم یه جوری قانعش کنم که بهتره به یه ستون توی یه وبلاگ گروهی راضی بشیم. قبل تر ها خیلی مشتاق راه افتادن وبلاگ زیته بودم. اما شرایط به گونه ای پیش رفت که علاقه ام جایی برای ظهور نداشت. خودم هم مجالی برای پیگیری نیافتم.
او اما قاطع و دوستانه همچنان حرف خودش رو می زد. تا اینکه من هم قانع شدم این آرزو، که بقچه اش رو بسته بودم و کنار گذاشته بودم می تونه دوباره جایی برای خواستن داشته باشه.
محراب از وقت خودش مایه گذاشت و وبلاگ خیلی خوبی درست کرد. با حوصله اون رو تکمیل تر کرد و حالا وبلاگ زیته خیلی خوبتر از اونی شده که تصورش رو می کردم. او برای خواسته اش تلاش کرد و اون رو ساخت. و این فوق العاده است.
بازم باید تشکر کنم. خیلی زیاد. چون دوباره داره باورم میشه که زیته می تونه خوب کار کنه. می تونه خوب مخاطب جذب کنه. دوباره داره باورم میشه لازم نیست هر شماره کابوس تعطیلی نشریه به سراغم بیاد. دوباره از بالاتر رفتن مخاطبامون به وجد میام. این یعنی امید. یعنی انگیزه
وبلاگ زیته رو اینجا ببینید.

0 comments: