برای شروع تابستان

یک داستان از دوست خوبم آرش توکلی که دلتنگی هاش رو در اون ریخته.....
این و این رو هم از آرشیو هارمونی تاک کش رفتم . درباره آهنگسازی که خیلی دوستش دارم
عکسامون رو هم که نمی تونیم بذاریم!
بنابراین فعلاً به این و این یکی بسنده می کنم. اولی سه وسه پل از اصفهان. و دومی مسجد اکبریه لاهیجان
اولی تقدیم به خودم. دومی تقدیم به اون لاهیجانی اصیل که در محله شعر بافان زندگی می کنه و می خواد برای قیمت بنزین اعتراض کنه. و مرفه بی دردی مثل من نمی تونه درک کنه کرایه ها گرون شدن. لذا بفرمایید خرمالو !!!!!
دهم تیر تولد این گل دختره! عموم اعضا می تونن تبریکاتشون رو اعلام کنند!
ضمنا! : هی یو! این پستت که سوخت شد! اما واسه من که راک باز نیستم اما راک بازان را دوست دارم!!! حضور آدم جالبی مثل تو که موسیقی رو ارث باباش نمی دونه غنیمته! می تونه آدم رو با کلی چیزای تازه آشنا کنه.

1 comments:

pedram

lotf dari.
age chizi be maloomate adam ezafe mikone ke khoobe.
man az khodaame.
tavalodet mobarak.