بالاخره درهای گیلانیان باز شد....

بالاخره چشم ما به جمال این صفحه روشن شد و تونستیم وارد بشم.
خدا رو شکر! نمی دونم چه رمزیه که من هر وقت به در بسته می رسم اشتیاقم برای ورود بیشتر میشه! تا حالا اینقدر تلاش نکرده بودم واسه گیلانیان پست بفرستم! بگذریم! الان دارم توی این صفحه واسه خودم شنا می کنم!!!!
این مطلب رو در باره چله خانه رشت بخونید.
همینطور به آقای گیل آوایی می گم خیلی از متنتون خوشم اومد. بهش لینک دادم. ده بار کامنت گذاشتم و هیچکدومشون نرسید.
چرا این صفحه گیلانیان با من قهره!
چرا ایشون اینقدر مهربونه! خب من طاقت نمیارم دیگه!
و این ترجمه امیر صادقی درباره جهانی شدن و هویت فرهنگی بدجوری به دلم چسبید. زیر همون مطلب این لینک هم هست که ارزش خوندن داره.
در پایان خاطر نشان می کنم مکتب معماری آندلس در الگوی گنبدها و الگوی قوس و کمان و استفاده از قوسهای متقاطع با دیگر مکاتب معماری اسلامی تفاوت داره!
نا گفته نماند بازار اصفهان با بازار تبریز تفاوت چندانی نداره مگر اینکه سامهر تو این چند روز بجنبه!
مفصلاً درباره حاشیه نشینی و نقش اون در ارتکاب بروز جرم تحقیق شود!
از جمیع هم ولایتی ها خواهش می کنم دعا کنند من امتحان 4 واحدی معماری اسلامی رو با نمره بالای 15 پاس کنم.
من حالم خوبه! جدی می گم!

3 comments:

شهروند

سلام
ممنون از اینکه لینک مطلب منو گذاشته بودید. یه زحمتی براتون داشتم که البته شما هم می تونید عوضش رو بخواید. من ارشد مردم شناسی می خونم و شدیدا احتیاج دارم به اطلاعات معماری . اگر در این زمینه بتونیم کمکم کنید ممنون می شم.
تا بعد

miremad

خب اگه تو واقعا حالت خوب نباشه ..
چطوری میشه به جدی بودنت اعتماد کرد؟؟؟؟

Anonymous

be nazaret age halam khoob bood mineveshtam" ertekaabe borooze jorm"!!!?
ki khast etemaad koni! khob nakon baraadar!:)))