نخست اول ماه مي روز جهاني كارگر بر همه ي كار گران جهان مبارك د وم روز معلم هم مبارك به همه ي معلمان زحمتكش اما سوم بسياري از شغلها وحرفه ها در اين سيصد و شصت و پنج روز سال روزي به نام شان نام گذاري شده كه كار خوبي است اما دراين ميانه سر قشر عظيم جامعه حتي در اين نام گذاري هم بي كلاه مانده آيا شايسته نيست كه در كشور ما كه بنا به آمار رسمي حدود يازده درصد از نيروي كار از داشتن شغل محروم هستند روزي هم براي اين قشر عظيم اجتماع ما در نظر گرفته شود روزي به نام روز بيكاران تا حداقل در اين روز معضل اقتصادي اجتماعي محرومان داشتن شغلي شرافتمند بيشتر و پررنگ تر ديده شود ؟ شايسته است كه دولت جديد كه دغدغه ي مبارزه با فقر و نابرابري اجتماعي را دارد دست بكار شود وروزي را هم به نام محرومترين قشر جامعه يعني بيكاران نامگذاري كند . چرا كه داشتن لشكري عظيم از بيكاران براي هر جامعه اي فاجعه آميز است . به هر حال بار ديگر روز جهاني كارگر و روز معلم را به همه ي زحمت كشان اين دو قشر تبريك گفته و آرزوي زندگي بهتر و راحت تري را بري شان دارم
فرشاد كاميار

4 comments:

Anonymous

سلام . مطلب جالب بود .

آقا من مثلا جز نویسندگان هستم . اما نمی تونم اینجا مطلب بنویسم ! ورودی من خرابه . نمی دونم چرا .
مطلبم رو اینجا گذاشتم . هر کی
خواست بیاد بخونه


http://www.persianblog.com/posts/?weblog=gilan.persianblog.com&postid=6783797

شاد باشید

گيلانيان

جناب یوسقی
خدمتتات عرض کردم مشکلتان را توضیخ دهید
تا سریعا مشکل را مرتفع کنیم
ورودی شما خراب است برای بنده نامفهموم است

Anonymous

اخ سیامک واسه من کامنت نذاشتی ها! من نه می تونم دعوتنامه بفرستم. تکلیف لینک هایی هم که می خوام اضافه کنم معلوم نیست.

گيلانيان

حانم ثابت
برای فرسنادن دعوتنامه
به ترتیب زیر بعد از لوگ این و ورود به کار بریتان اقدام کنید


Settings, +وارد می شوید
بعد
وارد قسمت
Permissions
می شوید
و بعد

ADD AUTHORS
وارد این قسمت می شوید
زیر این کادر
Invite more people to write to your blog
یک فضای خالی وحود دارد یک کادر
ایمیل دوستان را انجا وارد می کتید
سپس
کلید
INVITE
را می زنید
دعوتنامه ارسال می شود
در مورد بلاگ رولینگ
ادرس وبلاگ و فید خروجی ان را برای ایمیل گیلانیان ارسال کنید
تا هم در گوگل ریدر گیلانیان
خروجی ار اس اس یا اتم ان ثبت شود و هم در بلاگ رولینگ ثبت شود
ضمنا تمام دوستان چک کنند بعد از به روز رسانی ایا لبنک پست جدید شان در گوگل ریدر گیلانیان ثبت می شود یا نه
اگر ثبت نشد
محبت کنند فید خروجی وبلاگ خود را به ادرس ایمیل گیلانیان
ارسال کنند
ثبت کردن 80 فید خروحی
و پبدا کردن این فیدها کار بسیار دشواری بوده که شاید مواردی از قلم افتاده باشد
با مهر