New Moon

***
پروردگارا
قلبم به سوی تو آمده
از خود مران
به بیگانه اش مسپار
تو مهربانی
بخشنده ای
دست های خالی ام را
از آن چه که داری پر کن
پروردگارا
ایمان آورده ام به تو
مهربانی ات را به من ببخش
می دانم که مهربانی
می دانم که بخشنده ای

پروردگارا
از رحمت ات به من ببخش
رحمتی که قلبم را
برای
بزرگی
پاکی
مهربانی و ایمان
به تو هدایت می کند
پروردگارا
به قلب من
از صبر خودت جرعه ای بنوشان
تزلزل را از گام هایم بگیر
و مرا
بر ناسپاسی هایم
بر ناسپاسان
پیروز کن

پ.ن:اقتباس و ترجمه شخصی از 4 آیه قرآن..........>>> در این جا بخوانید: متن اصلی

6 comments:

سارا

سلام سحر جان. اولین پستت رو تبریک می گم و امیدوارم باز هم یادداشت های زیبات رو اینجا ببینم.
من طرفدار شعر هاتم. اینجا بگذارشون. :D

Anonymous

با افشایی در باره روابط فرهنگی گیلان در خدمت شما هستم
www.baian2500.blogfa.com

Anonymous

گات قشنگه وليكن يه كم عجيب و مبهمه
من از كجا شروع كنم دوست دارم يه عالمه
من و گذاشتي و بازم يه بار ديگه رفتي سفر
نمي دونم شايد سفر براي دردات مرهمه
تا وقتي اينجا بموني يه حالت عجيبيه
من چه جوري واست بگم بارون قشنگ و نم نمه
هواي رفتن كه كني واسه تو فرقي نداره
اما به جون اون چشات مرگ گلاي مريمه
آخرشم دق مي كنم تا من و دوست داشته باشي
مردن كه از عاشقيه يك دفه نيست كه كم كمه
من نمي دونم تو چرا اينجور نگاهم مي كني
زير نگاه نافذت نگاه عاشقم خمه
مي پرسم از چشماي تو ممكنه اينجا بموني ؟
مي خندي و جواب مي دي رفتن من مسلمه
برو به خاطر خودت اما به من قول بده
هرجاي دنيا كه بري ديگه نشو مال همه
رسمه كه لحظه ي سفر يادگاري به هم مي دن
قشنگ ترين هديه ي تو تو قلب من يه مشت غمه
شايد اين و بهم دادي كه هميشه با من باشه
حق با تو ا تو راست مي گي غمت هميشه پيشمه
ديدي گلا شب كه ميشه اشكاشونو رو مي كنن
يادت باشه چشم منم هميشه غرق شبنمه
تو مي ري و اسم من و از رو دلت خط مي زني
اسم قشنگ تو ولي هميشه هرجا يادمه
چشماي روشنت يه كم كاشكه هواي من رو داشت
تنها توقعم فقط يه بار جواب ناممه

Anonymous

تنها توقعم فقط يه بار جواب ناممه

Anonymous

www.saeidbahal.blogfa.com

امين

سلام. خوشحالم که بالاخره به صورت رسمی وارد کارزار گيلانيان شديد. خوش آمديد.