my entry to this blog

سلام دوستان گرامی
ایجاد وبلاگ گیلانیان با این هدف ويژه و بسیار نیکو را شادباش می گویم و امیدوارم شما عزیزان نیز آن را به فال نیک گرفته و درهرچه بهتر و قدرتمندتر و جامعتر شدن این وبلاگ بکوشیم . من مطلبی برای ارسال ندارم . هدفم ورود به جمع شما عزیزان بود که خدارا شکر این امر محقق گردید . انشالله بتوانیم فضایی گرم و صمیمی در این وبلاگ داشته باشیم . وبلاگ من در بلاگفا به ثبت رسیده که در وبلاگ گیلانیان لینک داده شده . حاوی مطالبی در باب ایزو استانداردهای مدیریتی وشعارهای کیفیست . البته نوپاست و در آینده بسیار پربار خواهد شد. توضیحات بیشتر را می توانید با مراجعه به وبلاگ به دست آورید . نمیخواهم این پست طولانی و خارج از طاقت شما عزیزان باشد . وبلاگ من تقریبا از زیرمجموعه های وبلاگهای تکنیکال است و چون اینجا یک وبلاگ گروهی است ، به صرف معرفی وبلاگم بسنده می کنم . باشد که برای علاقه مندان مفید فایده باشد .
یاحق

5 comments:

ghalayan

salam . lotfan esme man ra be jam e nevisandegane weblog ezafe namaiid

erham

kheily khosh aamadid

Anonymous

سلام
خوشحالم آشنا شدم
موفق باشين

Anonymous

سلام دوست من
ممنون که به من سر زدین
شما از کجا فهمیدین من گیلانی ام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Anonymous

سلام دوست من
ممنون که به من سر زدین
شما از کجا فهمیدین من گیلانی ام؟؟؟؟؟؟