انبوه 2



انبوه - آبان 86

در ادامه: خانه های گیلان را ببینید

8 comments:

Maziar

عجب سایه هایی ... !
:D

سارا

منو یاد سه تفنگدار می اندازن! کاندیدای جلد پروژه روستامونه این عکس!
:D

دیالکتیک منفی

سرکار خانم ثابت
با تشکر از عکساتون آیا بهتر نبود در باره ی عکس ها یک توضیحی می دادید درسته کولیتش در باره ی مراسم انار چینیه(اگر درست گفته باشم) ولی خوب مثلا اون چادرها معنیش چیه ؟نکنه عکس ها پست مدرنیستین؟!

سارا

نه مراسم انار چینی نیست. 3 هفته بعدشه. یعنی مال جمعه گذشته.
اما عکس: فکر می کنم مختصر ترین چیزی که توی عکس اول هست هارمونی رنگ هاست. بین لباس محلی و نقش گلیم ها!
دومی هم که توش پر از تکراره. از تزئینات خانه بگیریم تا سایه ها.من همیشه به بازی با سایه ها علاقه دارم. اما در کل به نظرم در مورد دومی میشه گسترده تر صحبت کرد. حالا این صحبت کار منه یا مخاطب؟ از نظر من کار مخاطب.حداقل شروعش از مخاطبه.من نباید از عکسهام حرف بزنم. من کارم رو کردم. مخاطبه که باید نگاهم رو تحلیل کنه. خوانش هاش رو بگه و نقد کنه. من با روایت عکس هام در واقع اونها رو تمام می کنم. الان هم فقط واضح ترین ها رو گفتم. بسیار دوست دارم شما برداشتتون رو بگید.اگه فکر می کنید پست مدرنه، بگید به چه علتی؟
منظورتون از چادرها رو نفهمیدم. لباس های محلی ؟

دیالکتیک منفی

منظورم از توضیح در مورد عکس ها بیان نکات فنی و تحلیلی نبود بلکه این بود که بهتر است در مورد محل گرفتن عکس و اشیه داخل آن لااقل اطلاع رسانی اندکی می شد تا مخاطبان نا آگاه(منظور بیشتر خودمم)
با عکس ها ارتباط بیشتری پیدا کنند
در مورد پست مدرن بودن هم بیشتر منظورم همین عدم اطلاع رسانی بود که وهم برداشت انتزاعی از امر واقعی را القا می کرد.

سارا

vallah darbareye mahale ax ke etelaa dade boodam. darbaareye ashyaae ax ham. darbaareye ashyaa ham fek mikonam vazeh boodan!

Anonymous

سارا گیر نده . تو نمی خوای ...شی؟!

حلا بنده خدا یه چیزی گفته!!
منم به نظرم یه کم توضیح بد نبود واسه دادن اطلاعات . اما خودم به شخصه دوست دارم عکسها توضیحی نداشته باشن .
ببینم .
فکر کنم و لذت ببرم .

راستی احتمال 60 درصد سمت چپیه تویی !!!! درسته؟؟!!

شاد باشی و خلاق.

ali-yousefi.blogfa

سارا

گول خوردي! من وسطي ام!خب سوال كردند و من هم جواب دادم ديگه! جسارت كه نكردم